Ταξίδεψε στην γειτονιά των αγγέλων

Ο 14χρονος αθλητής μας Γιώργος Ζερβός από τα Χανιά έχασε τελικά την μάχη που έδινε επί μια εβδομάδα και έφυγε ρίχνοντας σε τεράστια θλίψη τον κόσμο της τοιχοσφαίρισης όπως και το σύνολο των νεαρών αθλητών μας.

Ο Γιώργος Ζερβός ήταν το άτυπο πέμπτο μέλος της Εθνικής μας ομάδας κάτω των 19 ετών στους Πανευρωπαικούς αγώνες 2017 στην Λισαβώνα, ήταν ιδιαίτερα αγαπητός σε όλους μας και αρκετά ταλαντούχος ενώ συμμετείχε φέτος στο Πανελλήνιο εφήβων και στα περισσότερα τουρνουά τοιχοσφαίρισης. Την προηγούμενη Τρίτη έχασε τις αισθήσεις του ενώ βρισκόταν στο σχολείο του, το 2ου Γυμνασίου Χανίων, και μεταφέρθηκε άμεσα στο νοσοκομείο Χανίων, όπου διαγνώσθηκε με εγκεφαλική αιμορραγία και μεταφέρθηκε άμεσα με C-130 στην Αθήνα.

Σε δημόσια ανακοίνωση της Ομοσπονδίας ο Πρόεδρος κ. Σπύρος Ζαννιάς, εκ μέρους του Δ.Σ της Ε.Φ.Ο.Α., καταθέτει τα θερμά συλλυπητήρια στην Οικογένεια του δεκατετράχρονου Αθλητή για τον πρόωρο χαμό του. Η Ε.Φ.Ο.Α. καταθέτει τα θερμά της συλλυπητήρια στον Όμιλο Αντισφαίρισης Χανίων και εξουσιοδοτεί τον Αντιπρόεδρο κ. Τάσο Δημολίτσα να παραστεί στην αποχαιρετιστήρια τελετή. Με απόφαση του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α, θα κατατεθούν 100€ στα «Παιδικά Χωριά SOS», στη μνήμη του Αθλητή μας Γιώργου Ζερβού.

Όνειρο του Γιώργου ήταν να αγωνιστεί με την Εθνική Ομάδα. Θα βρίσκεται στις αποστολές πάντα μαζί μας στις καρδιές μας κάτω από το εθνόσημο στο στήθος. Θερμά συλληπητήρια στην οικογένεια και τους οικίους του.